Reč za 2023. godinu

 

Nova godina je vreme kada donosimo novogodišnje odluke- želimo nešto da
promenimo, poboljšamo svoj način života, nekada je to dijeta, zdravija ishrana, da
postanemo bolji ljudi, da se više prepustimo Bogu, više čitamo Bibliju itd. Ali šta kada bi
to prepustili Onome koji drži naš život, onome koji zna šta je najbolje za nas?
Od moje prve godine u proroštvu, imam običaj da se na početku godine molim i slušam
Boga za godinu koja je predamnom, reč lično za mene koja će obeležiti godinu koja
dolazi, osnažiti me na putu i ohrabriti da idem dalje kada budem posustajala. Isto tako
ta reč će me usmeriti u pravcu u kom Bog želi da idem i pokazati mi put. Neće uvek biti
potpuno jasno na početku, i možda neću dobiti tumačenje odmah, ali tokom godine ću
moći da je prepoznam, i taj rad koji Bog bude radio kroz mene na tom putovanju vere i
kroz koju ću na kraju godine videti transformaciju koju je Bog doneo u moj život.
Nekada, je to samo jedna reč. Nekada će biti stih iz Biblije. Nekada će biti san ili vizija.
Ponekad će vam se objaviti kroz razgovor sa prijateljem. U kom god obliku vam se Bog
objavi to će biti nešto što vas vodi, osnažuje i daje nadu. Kao neka vrsta zvezde vodilje.
“ Pozovi me, i ja ću ti se odazvati i obznaniti ti velike i neistražive stvari, o kojima ništa
ne znaš.” (Izaija 33,3)
Bog želi da ga zovemo i tražimo njegovo lice i tajne koje ima za nas. Početna tačka je
‘pozovi me’.
Od pre nekoliko godina, kada sam počela sa ovim običajem da tražim od Boga reč za
godinu koja je ispred mene, Bog mi je na različite načine govorio. Jednom je to bio
samo stih koji je govorio o obnovi. Drugi put je bio san uz stihove kojima je potvrdio svoj
naum. Prošle godine u januaru sam dobila sliku gitare koju neko vuče po pesku i
ostavlja trag i uz to sam dobila i dve reči- obnova i trag. U početku nisam znala šta to
tačno znači, a u to vreme sam i prolazila kroz teško vreme preispitivanju u svom životu.
Ali malo po malo Bog je otkrivao stvari, njegove ‘tajne’, ‘velike i neistražive stvari’ za moj
život i godinu ispred mene. Reč trag je prešla u reč ‘uticaj’ i polako sam počela da vidim
stvari iz Božijeg ugla i Njegove perspektive, i šta je to što je namenio za mene. Videla
sam kako Bog kroz mene vrši uticaj na živote ljudi sa kojima sam u kontaktu, kako
koristi jednu reč iz proroštva da transformiše živote, službe, brakove, odnose . . . Ne
mogu da vam opišem uzbuđenje i oduševljenje kada jedno malo proroštvo otvori silne
brane i trasformacija počinje da se dešava. Ljudski životi su promenjeni, obnovljeni, novi
odnosi i prijateljstva uspostavljeni, nove mogućnosti otvorene i nove ideje stvorene.
Kakva nagrada! Kakav blagoslov!
Ali tek na kraju godine, tj. poslednjeg dana stare godine, kada sam sa crkvom delila
moje iskustvo sa ovim proroštvom, Sveti Duh mi je objavio koje je značenje gitare u toj
viziji. Kada sam u toku godine svoju viziju podelila sa nekim ljudima, i rekla da nisam
sigurna koje znčcenje ima gitara u viziji, mnogi su mi rekli “ verovatno je nešto u vezi
slavljenja”, pošto vodim slavljenje u crkvi. Međutim, to bi bio logičan/racio odgovor. Ja u
duhu nisam osećala da je to to. I kada mi je Duh dao da vidim, značenje gitare je bilo

‘instrument’ u Božijoj ruci koji vrši uticaj na druge. Nema veze sa pesmom i slavljenjem,
nego sa činjenjem Njegove volje i poslušnošću Njegovoj reči i onome u čemu me je
zvao da istupim u veri.
Ovo nije neka ćiribu ćiriba magija. Ovo je samo vapaj za nebeskim Ocem, čežnja za
Njegovim srcem i njegovim vodstvom i Njegova neizmerna milost koja je nova svakoga
jutra.
Zato vas ohrabrujem, da se utišate pred Njim, nađete tiho mesto za slušanje gde ćete
moći da budete fokusirani i uđete u Božije prisustvo i čujete Njegov glas. Pitajte svog
nebeskog Oca :” Šta je tvoja reč života i transformacije u 2023?” I onda slušajte sa
iščekivanjem Njegov odgovor. Nemojte ograničavati Boga na način na koji će vam
govoriti, samo mu se prepustite, Bog govori na mnogo kreativnih načina. Ali obratite
pažnju na reč koju On ima za vas.
Jednom kada osetite da ste primili tu reč, zapišite i molite se nad tim. Svaka reč koju On
govori u naš život je poziv na transformaciju. Prigrli ono što on želi da uradi u tebi kroz
ovu reč.
Reč koju sam ja primila za prošlu godinu bila je u vezi drugih, ali je neminovno uticala
na mene i moj život. Služeći drugima, istupajući u poslušnosti Bogu, menjamo i sebe.
Blagoslov drugih, je i nas blagoslov!
Odgovori na reč koju si primila i budi spremna da vidiš i doživiš te ‘velike i neistražive
stvari za koje jos ne znaš’ a koje On želi da ti pokaže.
Seti se, sve počinje od ‘ Pozovi me’!
Naša molitva za sve vas koji čitate ovaj blog jeste da pozovete svog Dobrog Pastira i
oslušnete specifičnu reč života koju On ima za vas u 2023 i da delujete u njoj.
Blagoslovi neće izostati!
Srećna Nova godina!

Comments

Popular posts from this blog

OD SLUŠANJA KA DELOVANJU

ZAŠTO ČEZNUTI ZA PROROŠTVOM ?

RAZUMEVANJE PROROKA 2. DEO